چگونه بوی عطری را كه می زنیم ماندگارتر كنیم؟
skull
عکس و خبر و ..........

شاید برای همه شما پیش آمده باشد كه وقتی از عطری استفاده می كنید در نهایت خوشبویی كه دارد گاهی زود بوی آن رفته و در اصطلاح می پرد و انگار نه انگار كه عطری استفاده شده است،در این مقاله قصد داریم تا نكاتی را بیاموزیم كه بوی عطر شاید كمی دیرتر بپرد..البته باید توجه داشت كه ماندگاری عطر به خود عطر و مواد تشكیل دهنده آن نیز ربط دارد.

حفظ پوست سالم و افزایش بوی عطر

1- پوست سالم رمز استفاده موفق از محصولات آرایشی و زیبایی است.ابتدا مطمئن بشوید كه پوست شما پیش از استفاده از عطر كاملا شسته و تمیز است.


2- توجه كنید كه چه نوع مواد بهداشتی پوست و بدن باعث می شود كه بدن شما بوی تندی داشته باشد. اگر از عطر برای این منظوراستفاده می كنید كه بوی بدن شما را بپوشاند، این بو وعطر به مدت طولانی نمی ماند و سرانجام بوی بدن شما بر عطر غلبه می كند


3- اگر بوی بدن شما به شكلی است كه اثر عطر را از بین می برد، قبل از به كار بردن عطر از محصولات بهداشتی و آرایشی مناسب استفاده كنید.


4- دقت كنید كه عطر را در جایی كه ماده بوبر یا ضد عرق استفاده كرده اید، به كار نبرید. بوبرهایی با رایحه ملایم بوی عطر شما را نمی پوشاند، بلكه آن را افزایش می دهند. بوبرها هر نوع بوی عرق را از بین می برند و باعث می شوند كه رایحه عطر به خوبی بدن شما را خوشبو كند.


5- قبل از استفاده از عطر مطمئن شوید كه خراش و زخم روبازی بر روی پوست خود ندارید، زیرا تركیب عطر با مایعات بدن باعث ایجاد بوی نامطبوع می شود.


ایجاد رطوبت برای طولانی تركردن زمان عطر

1- عطرها در محیط مرطوب ماندگاری بیشتری دارند. قبل از استفاده از عطر، ابتدا حالت پوست خود را ارزیابی كنید؛ آیا پوسته پوسته و خشك است یا مرطوب و سلامت است.


2- اگر پوست شما خشك است، از یك كرم مرطوب كننده استفاده كنید تا به ایجاد رطوبت و نرمی پوست شما كمك كند. توجه داشته باشید كه كرمی انتخاب كنید كه مشابه بوی عطر شما باشد.


3- پیش از استفاده از عطر، اجازه بدهید تا كرم نرم كننده به خوبی توسط پوستتان جذب بشود.


4- مطمئن بشوید كه قسمتهای حساس بدنتان مرطوب شده است. اصلی ترین بخش های بدن برای پاشیدن عطر مچ، گردن و پشت زانوی شما است.


5- عطر را بر روی بدن خود بپاشید و اطمینان حاصل كنید كه در قسمتهای اصلی قرار گرفته است تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.


6- یادتان باشد كه عطر را پیش از پوشیدن لباس به خود بزنید. اگرچه ممكن قسمتهای اصلی كه یادآور شدیم با لباس پوشیده شود، اما هنگامی كه عطر را مستقیما به روی پوست خود بزنید، عطر ماندگاری بیشتری نسبت به زمانی كه به روی لباس خود بزنید، خواهد داشت.


7- اگر پوستی دارید كه پس از زدن كرم مرطوب كننده، خشك باقی می ماند؛ باید عطر را در طول روز و شب در نقاط مختلف بدن تكرار كنید؛ زیرا پوست خشك عطر را می مكد و رایحه آن را زودتر از بین می برد.


8- طبیعتا بوهای تند بیشتر از بوهای ملایم ماندگاری دارند. پس در انتخاب عطر خود دقت كنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 22 / 11 / 1389برچسب:,
ارسال توسط hero

:آدرس سایت فیلتر شده
:نوع فیلتر

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 5408
بازدید کل : 97688
تعداد مطالب : 334
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1