شیطان پرستی
skull
عکس و خبر و ..........
هشدار!- همه مراقب باشند
رواج شيطان پرستي در ايران
جام جم آنلاين: يک گروه تحقيقاتي نسبت به گسترش شيطان-پرستي در جامعه هشدار داد و خبر داد كه اكنون بيش از 70 فرقه شيطان-پرستي در کشور فعال هستند.
Click the image to open in full size.
به گزارش برنا، موقعيت جغرافيايي فعاليت اين جريان مخرب و ويرانگر اخلاقي برخي ازشهرهاي نقاط مرکزي و جنوب غربي ايران است و خشونت، خونخواري و آدم زدايي از ويژگي هاي آن به شمار مي رود به گونه اي که برخي از جوانان هوادار اين جريان-ها با آسيب رساندن به خود و ديگران درصدد ارتقاي جايگاه خويش در گروه هستند.

بنا بر اين گزارش، رفتار خشونت آميز اعضاي گروهاي شيطان پرست با حيوانات و برخي از اطرافيان نيز بسيار تاسف-بار و قابل تامل است.

يک کارشناس ارشد فرهنگي با اشاره به پوشش ها و مدل-هاي جديد مد برخي از دختران و پسران از گسترش فعاليت گروه هاي شيطان پرستي ابراز نگراني کرد و گفت: اين جريان ضد فرهنگي از دهه 70 وارد کشور شد و در سايه غفلت مسئولان به سرعت در قالب شبکه هاي زيرزميني در برخي از شهرستان ها و مراکز استان و همچنين تهران بزرگ ريشه دوانيد.

به نوشته برنا، در تحقيقات مستندي که به تازگي در اختيار مسئولان ارشد کشور قرار گرفته است، لباس هاي گشاد، لباس هاي رنگي جلف، انگشتر-هاي خاص تيغ دار، دستبندهاي متنوع و عجيب، گردنبندهاي اسکلتي با موهاي بلند يا سر طاس به عنوان نشانه-هاي ويژه گروه-هاي همسو با شيطان پرستي بيان شده است.

در اين گزارش تاکيد شده است که علاوه بر ------- ها و سايت-هاي اينترنتي، انتشار کتب متعدد براي ترويج اين جريان در داخل کشور عامل رواج اين فرقه ها شده است.

برنا خاطرنشان ساخت: جريان شيطان پرستي در غرب با ابزار موسيقي اعلام موجوديت کرد و روابط نامشروع، موسيقي متال، رفتارهاي ساحرانه و اعمال و مناسک خاص ماورايي و جادوگري از ويژگي هاي اين جريان است.

يك عضو گروه تحقيقي كه علاوه بر گزارش، فيلم مستندي از فعاليتها و رفتارهاي شيطان پرستان در ايران تهيه كرده است،- در گفت وگو با برنا، حتي از نفوذ علائم گروههاي شيطان پرستي در رسانه هاي گروهي کشور سخن گفت و از اين وضعيت، ابراز تاسف کرد.

وي كه نامش فاش نشده است، گفت: متاسفانه برخي از آهنگ هاي آگهي بازرگاني، و تيتراژ برخي فيلمها و سريال ها، در کنار صحنه آرايي برخي برنامه ها، برگرفته از آئين-ها و ملودي-هاي گروههاي شيطان پرستي است.

 
 
 
 
 
چندي پيش يک گروه تحقيقاتي نسبت به گسترش شيطان-پرستي در جامعه هشدار و خبر داده بود که اکنون بيش از 70 فرقه شيطان-پرستي در کشور فعال هستند.

به گزارش جهان، شيطان پرستي اکنون در حال انتقال نمادها به جامعه است و بزودي به انتقال ايدئولوژي نيز خواهد پرداخت. شيطان پرستي داراي يک جهان بيني بوده و شيطان پرستان براي اثبات حقانيت خود شواهد زيادي دارند و در مواردي مي-توانند افراد 6 تا 60سال را با خود همراه کنند.

بر پايه اين گزارش، شيطان پرستان اکنون در دانشگاه-ها و بين دانشجويان رخنه کرده و به اجراي برنامه-ها از جمله کنسرت در دانشگاه مي-پردازند. شيطان پرستان، شيطان را به عنوان قدرت غالب در جهان مي-دانند و اگر کسي مي-خواهد در جهان خوب زندگي کند، بايد با شيطان باشد؛ به طوري که معتقدند راه خــــدا از طريق ارتباط با شيطان مي-گذرد!

اما نکته جالب توجه در اين ميان اين است که آنها از طريق تهيه فيلم و موسيقي، شيطان پرستي را ترويج مي-دهند و اکنون اين موسيقي در ميان تعدادي از جوانان دست به دست مي-شود.

مظاهري سيف، نويسنده و جامعه شناس در اين باره مي-گويد: ستاره پنج پر، دو مثلث معکوس روي هم (ستاره داود)، صليب معکوس (ضد مسيحيت) و نشانه آمون خداي مصريان از جمله نمادهاي پيروان شيطان پرستي است.
وي همچنين تاکيد مي-کند: بايد براي مقابله با اين فرقه-ها-، موج فرهنگي در کشور ايجاد شود تا ماهيت اين فرقه-هاي انحرافي هر چه بيشتر به جامعه شناسايي شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 4 / 10 / 1389برچسب:,
ارسال توسط hero

:آدرس سایت فیلتر شده
:نوع فیلتر

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 5410
بازدید کل : 97690
تعداد مطالب : 334
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1