زن قاتل،شوهر و دخترش را در چاه فاضلاب دفن کرد
skull
عکس و خبر و ..........

فرمانده انتظامي خراسان شمالي در این زمینه گفت: سال 78، با مراجعه زني به نيروي انتظامي شيروان كه اظهار مي‌كرد؛ همسرش مدت 5 ماه است كه مفقود شده، تلاش مأموران براي يافتن مفقودي آغاز شد اما هيچ نتيجه‌اي در بر نداشت. 

سردار حسینی افزود: در اين ميان حدود 15 روز قبل بار ديگر پيگيري اين پرونده به جريان افتاد كه بنا به اطلاعات به دست آمده از مخبرين محل، احتمال داده شد كه خود اين زن، همسرش را به قتل رسانده باشد.

وی خاطرنشان كرد: بر اين اساس با توجه به اهميت موضوع و امكان وقوع قتل، پرونده مفقوديت مرد 45 ساله دوباره مورد بررسي قرار گرفت و تحقيقات غيرمحسوس در اين باره از سوي كارآگاهان اداره آگاهي شيروان آغاز شد.

سردار حسيني گفت:در اين ميان پسر بزرگتر مرد مفقود شده به عنوان اولين مظنون مورد پرسش كارآگاهان قرار گرفت كه عنوان كرد؛مادرم در خصوص مفقود شدن پدرم هر بار موضوع جديدي را مطرح مي‌كند.

سردار حسيني افزود: پسر مرد مفقود شده در ادامه اظهار كرد: خواهر كوچكم كه الان حدود 14 سال دارد، چند سال قبل عنوان كرده بود كه نمي‌دانم من خواب ديدم يا در بيداري بودم كه مشاهده كردم، مادرم با چوب بر سر پدر زد. 

بر اين اساس به دنبال اظهارات اين جوان، كارآگاهان پليس، اين زن را كه گم شدن شوهرش را به نيروي انتظامي گزارش داده بود، به آگاهي احضار و مورد بازجويي قرار دادند. 

كارآگاهان به هنگام فعاليت‌ اطلاعاتي و در جريان تحقيقات متوجه شدند كه دختر جوان اين زن نيز كه حدود 24 سال سن داشته، به مدت چند سال است كه مفقود شده است و این در حالی است که این زن 40 ساله در بازجويي‌ها همچنان بر اين كه همسرش مفقود شده و از او اطلاعي ندارد پافشاري مي‌كرد.

كارآگاهان به منزل فرد مذكور رفته و خاك‌هاي بخشي از چاه فاضلاب قديمي را دستكاري كردند. سپس با عنوان اين كه بايد منزل مظنون مورد بازرسي قرار گيرد به همراه وي وارد منزل شدند كه زن مذكور وقتي خاك‌هاي چاه فاضلاب را دست خورده ديد، دگرگون شد و راز جنايت را بر ملا كرد.

اين زن همسركش اعتراف كرد: به دليل اين كه با همسرم اختلافات خانوادگي داشتم، يك شب كه او و فرزندانم در خواب بودند با چوب بر سرش كوبيده و او را به قتل رساندم و جسدش را داخل حياط در چاه فاضلاب انداختم. 

متهم به شوهركشي همچنين در خصوص مفقود شدن دخترش اعتراف كرد: پس از گذشت چند ماه از قتل همسرم متوجه شدم كه دختر بزرگم متوجه ماجراي قتل شده است، بنابراين او را نيز در خواب با همان شيوه به قتل رسانده و جسدش را در داخل چاه انداختم.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي گفت: با اعترافات متهم، بلافاصله با كمك نيروهاي آتش نشاني محلي كه توسط نيروهاي انتظامي دستكاري شده بود به عمق 18 تا 19 متر حفاري و استخوان‌ها و البسه‌هاي مقتولان داخل چاه كشف شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 19 / 11 / 1389برچسب:,
ارسال توسط hero

:آدرس سایت فیلتر شده
:نوع فیلتر

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 5379
بازدید کل : 97659
تعداد مطالب : 334
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1